torstai 18. huhtikuuta 2013

j o s j o k u j a k s a a l u k e a

 Tehtiin nooralle pizzaa koska oltiin ilosia ku se tuli takasin berliinistä.

Vitsi ku pitäis mennä nukkumaan muttei yhtään väsytä ku liikaa juttuja mielessä.... Päälimmäisenä pyörii nyt se että tapasin isäni tänään. Musta on vaan jotenkin överi hianoo että voin sanoo "no joo ei täs mitää kävin "iskän" kaa äsken kahvilla", koska en oo koskaan ennen voinu sanoo tollein :D Ei olla kunnolla kunnolla tavattu oikeestaan koskaan, joskus pari kertaa kun olin ihan pieni, joten oli samalla vähän hämmentävää mutta kuitenki aika jännää. Tavattiin musiikkitalon alakerrassa siinä kahvilassa. Hän oli mua ovilla ajoissa vastassa ja mua nolotti kun haisin tupakalta.. Tuntu hassulta halata sitä ihmistä. Tai se ei oikeestaan tuntunu hassulta, vaan just se ettei se tuntunu oudolta, oli hassua. Halata nyt vierasta miestä ja sen jälkeen keskustella elämästä. Mutta ehkä tää nyt oli siihen vihdoin oikea aika. Ootettiin tiskillä meidän vuoroa ja mietin että mahtaakohtan meidän takana oleva mies tietää että mitä tässä tapahtuu. Isä viettää aikaa tyttärensä kanssa melkein  ensimmäistä kertaa 19 vuoteen. Olisin halunnu että kaikki siinä tilanteessa olis tienny. Mulla oli vaan jotenkin niiin siisti olo että sain olla mun oman isä henkilön kanssa jossain! Ostettiin kamomilla-sitruunateet ja mentiin istumaan. Puhuttiin kaikista asioista mitä on tapahtunu ja mitä ollaan tehty näitten vuosien aikana. Kummanki mielestä mennyttä on turha enää murehtia. Ei me voida muutta sitä muuttaa, tai saada aikaa takasin, mutta tästä on hyvä lähtee eteenpäin.
 Aika henkilökohtasta tekstiä... Mutta emmä oo koskaan hävenny sitä ettei mulla oo ollu isää, joten nyt ehkä tunnen jopa pientä ylpeyttä siitä että mulla on. Tällänen pikku avautuminen :D

Aamulla täytyy pakata koska lähden laivalle......... Toivotaan että siitä tulee hauskaa!
Toi kuva ei siis liity tekstiin mitenkää, mutta mun oli pakko laittaa joku kuva koska tässä on vähän liikaa tekstiä. Mutta siis Emman ja Sannin kanssa tehtiin meijjän bestis Nooralle pizzaa eilen jotta siitä ois kivempaa palata takasin :)) Otin ton kuvan mun uudella järjestelmäkameralla. Tilasin sen NASAlta. Toi on yks maailman tarkimmista kameroista. Kaikki varmaan kadehtii ku mun kuvat on niin hyvälaatusia.
 Jospa saisin otettua jtn kuvia viikonloppuna ja voisin tehä jonkun postauksen missä ei olis näin paljoo tekstiä mitä ei kukaan jaksa lukee, vaan kuvia jotka on helppo  kattooo.

Paljon tekstiä, kiva jos joku jakso lukee :) Hyvää viikonloppua!

3 kommenttia:

  1. voiiii ihanaa että oot nähny sun iskän!! pitäkää kivaa laivalla :) hihihihiiiiiii

    VastaaPoista