tiistai 29. tammikuuta 2013

For the first time

Heippa! Oon jo jonki aikaa halunnut rueta kirjottamaan blogia, joten aattelinpa nyt tehdä tän. Saan vasta ens viikolla kameran mutta koska olen hätänen niin halusin jo alottaa. Voisinpa vaikka kertoilla jtn itsestäni näin aluks :D Olen 18-vuotias tyttö helsingistä. Vähä aikaa sitten muutin omilleni pohjois helsinkiin (?) mutta vietän suurimman osan ajastani vallilassa. Opiskelen ja käyn satunnaisesti töissä. Aika paljon vahdin lapsi (ihan parasta!!).. Eipä tässä muuta. Lisää myöhemmin!

Tossa vielä pari kuvaa. Ylemmässä kuvassa minä keskellä ja ympärillä mun parhaimpia ystäviä (oltiin viikonloppuna menossa roskaan) ja alempana minä viime kesänä! 
Jotain parempia ja ajankohtasia kuvia sitte myöhemmin...

 Hyvä fiilis, pakko jakaa hippulat vinkuu
http://www.youtube.com/watch?v=kMZdTBiHTEE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti